Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

20150430 Shopt IT - participatiemogelijkheden

30/04/2015 09:00 — 30/04/2015 18:00

Op 30 april gaat Shopt IT – editie dertien door. Het ICC in Gent is die dag de kennishaard voor al wie van ver of nabij te maken heeft met lokaal e-Government, ICT, informatiemanagement en -veiligheid. 

Niet enkel ICT en GIS verantwoordelijken, helpdeskmedewerkers en systeembeheerders ‘pur sang’, maar ook beleidsmensen, mandatarissen, ontvangers, communicatiemedewerkers ontdekken op Shopt IT de toegevoegde waarde van ICT voor hun organisatie. 

Tijdens de pauzes kan je de beursvloer - waar meer dan 40 bedrijven hun oplossingen aanbieden - bezoeken en netwerken.  

THEMA EN SESSIES
Keynote spreker dit jaar is de heer Theo Francken, Staatssecretaris bevoegd voor Asiel en Migratie en Administratieve Vereenvoudiging vind je in het aanbod maar liefst 32 sessies binnen 8 tracks waarin zowel lokale als centrale overheden aan het woord komen. Als deelnemer kan je 4 sessies naar keuze volgen. Thema dit jaar is: “De integratie van een OCMW in de gemeente – Hoe begin je er aan?

Verder in dit document vind je het aanbod voor bedrijven die als congrespartner een stand en/of een sessie wensen in te vullen.

PROGRAMMA en INSCHRIJVING voor deelnemers aan sessies en beurs: PROGRAMMA  

HOE WORD JE CONGRESPARTNER?

Het congres krijgt zijn vorm én zijn meerwaarde dankzij onze congrespartners. Zowel het programma als de beursvloer worden door hen verrijkt. Kijk hier hoe uw bedrijf of organisatie een meerwaarde kan geven aan dit congres. Gebruik de knop inschrijven om uw keuze te bevestigen.


INSCHRIJVEN

Klik op de pijl om in te schrijven. 


De prijzen zijn telkens exclusief BTW. Facturatie is exclusief BTW.

1 Standplaats op de beursvloer   
 

De beursvloer bevat een 40-tal standen. De afmeting van de standruimte is 4 meter x 2 meter (breedte x diepte). Voor hoofdpartners zijn A-plaatsen voorzien. Reservatie gebeurt verder volgens 'first come, first served'. Inclusief bij de standruimte zijn WIFI, electriciteit en twee dagkaarten voor de standhouders. Na inschrijving ontvangt u nog een standhoudersformulier om o.a. tafel en stoelen aan te vragen. Extra dagkaarten kan je verkrijgen aan € 180 p/p voor niet-leden van V-ICT-OR non profit en voor partners; aan € 290 p/p voor overige partijen. Inschrijven voor extra personen. 

Reserveer uw stand dus op tijd! Graag (online) indienen vóór 28 februari.

Prijzen standplaats beursvloer 

  • Hoofdpartners (bedrijfsleden) V-ICT-OR
  • Hoofdpartners (bedrijfsleden) GIS
gratis
  • Partners (bedrijfsleden) V-ICT-OR
€ 1.750
  • Overige organisaties/bedrijven
€ 2.050
 
 2  Sessie - VOLGEBOEKT   
 

Shopt IT betekent 32 sessies van 50 minuten. congresdeelnemers kiezen 4 sessies. Uw sessie is dus een parallelsessie. Het onderwerp van uw sessie moet aansluiten bij een van de tracks (zie boven)Per sprekersslot ontvangt u één dagkaart voor één spreker. Indien er meerdere sprekers zijn, dient u extra kaarten aan te kopen. Extra kaarten aankopen

Belangrijk: Indienen aanvraag sessie met onderwerp en spreker vóór 28 februari aan via dit online formulier. Indienen onderstaande gegevens over uw lezing en spreker vóór 28 februari.

U stuurt in: 

  • Definitieve titel van uw spreekbeurt
  • Abstract (max. 15 regels)
  • Naam van de spreker
  • Functietitel van de spreker
  • e-mailadres
  • gsm nummer
  • Organisatie/bedrijf
  • Foto (pasfoto - minimaal 300KB)  in te sturen aan kristien.decaluwe@v-ict-or.be
  • Logo bedrijf in te sturen aan kristien.decaluwe@v-ict-or.be

Kosten voor invullen sprekersslot

  • Hoofdpartners (bedrijfsleden) V-ICT-OR
  • Hoofdpartners (bedrijfsleden) GIS
Gratis
  • Partners (bedrijfsleden) V-ICT-OR

€ 1.250
  • Overige organisaties/bedrijven
€ 1.750
 
 3  Extra visibiliteit  
 

- Alle congrespartners van Shopt IT krijgen extra visibiliteit: hun logo’s en bedrijfsnaam worden verwerkt in een PowerPoint presentatie die tijdens alle pauzemomenten wordt getoond. 
- Alle logo's van de congrespartners verschijnen bovendien in een specifieke pagina op de website van V-ICT-OR.

Congrespartners bezorgen ons hiervoor hun bedrijfslogo, graag vóór 28 februari 
Formaat: in .jpg (> 100KB), én .eps formaat. 
Te bezorgen aan: kristien.decaluwe@v-ict-or.be 

 
4 Annuleringen  
 

Alle wijzigingen of annuleringen moeten schriftelijk aan de V-ICT-OR congresorganisatie via info@v-ict-or.be ingediend worden.

  • In geval van annulering van een reservering tot twee weken voor het evenement, zijn wij genoodzaakt 60% van de kosten door te rekenen aan de inschrijver.
  • In geval van annulering van een reservering binnen de twee weken voorafgaand aan het evenement, zijn wij genoodzaakt 100% van de kosten door te belasten aan de inschrijver. 
 
5 Contactpersonen   
 

Kristien De Caluwé 
Marketing communicatie en Management Assistente 
kristien.decaluwe@v-ict-or.be +32478 04 08 89

Louis Massagé 
Directeur organisatie V-ICT-OR 
louis.massage@v-ict-or.be +32473752303

Kris Gielen 
Financieel directeur V-ICT-OR
kris.gielen@v-ict-or.be 

 
 6  Congresorganisatie - Adres  
 

V-ICT-OR vzw
Mosten 13 - Industriezone E17-3
9160 Lokeren
Telefoon +32 (0)9 395 20 28 - BTW BE 0479.740.422 - info@v-ict-or.be 

 

 

INSCHRIJVEN

Klik op de pijl om in te schrijven.

Programma
09u00 - 18u00

Shopt IT - Participatie

Organisator

V-ICT-OR vzw

Locatie
ICC Gent
Van Rysselberghedreef 2
9000 GENT
België