Opleiding in de kijker: MS Dynamics CRM 4.0

Geplaatst door CMS Administrator op 28-01-2010 om 00u00

Een belangrijke uitdaging van steden & gemeenten bestaat erin contacten met burgers economisch te optimaliseren door processen effectiever en efficiënter te maken. In het CRM-systeem worden alle klantcontacten geregistreerd die binnenkomen via internet, telefoon, post en balie. Een aantal complexe aanvragen zal direct worden doorgestuurd naar de backoffice (-applicatie) voor verdere afhandeling. Daarvan kan in CRM de status worden bijgehouden. Andere, meer eenvoudige aanvragen kunnen uitgebreider in CRM worden geregistreerd en bijgehouden. Er moet dus een goede afstemming worden gemaakt tussen het CRM domein en de Midoffice. Door een betere communicatie en geautomatiseerde dienstverlening hebben burgers meer keuzevrijheid en meer invloed. En dat geeft de burger een goed gevoel en uw mensen een hoop extra tijd.

In deze "MS Dynamics CRM 4.0 - Application" tweedaagse opleiding leert u op functioneel applicatie niveau ervaren wat een CRM applicatie voor uw stad of gemeente kan betekenen. Deze opleiding is een echte aanrader voor zowel technische als niet technische beslissingsnemers die de functionele werking van deze CRM applicatie diepgaander wenst te verkennen!

Schrijf snel in!
De opleiding te Kontich start op 11 februari 2010
Deze te Hasselt op 22 februari 2010.

 

Online inschrijven kan eenvoudig door in onze kalender naar de opleiding van uw keuze te gaan, alwaar u rechtsboven kan klikken op 'online inschrijven'. Bekijk ook zeker en vast eens de andere opleidingen die wij in samenwerking met Escala organiseren.

Geplaatst onder: Ongecategoriseerd

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!