Namiddag: Het gebruik van Social Media in een bedrijfsomgeving
In dit snel veranderende sociale medialandschap moeten bedrijven de impact van social media op de werking van hun bedrijf sterk bewaken: wanneer en hoe beïnvloedt sociale media de onderneming en zijn merknaam? Op deze BELTUG X-change leer je hoe een sociale media-team de nieuwe media gebruikt en zo een toegevoegde waarde creëert voor producten en diensten. Je ontdekt hoe een specifiek bedrijf een ambitieus plan lanceerde en ging voor "Zero e-mail ™". Neem deel aan de discussie en leer meer over Social Media en hoe je best je business erop kan aligneren. Je komt meer te weten over ‘Digital Working, Web Solutions en de ontwikkeling van Social Media activiteiten in ene business omgeving!
13.00 |
Welcome coffee |
|
|
13.30 |
Introduction BELTUG members' expectations around the table. Alex Vanzegbroek, Project Manager, BELTUG (Dutch/French) |
13.40 |
Business case: Social Media @ BNP Paribas Fortis
Benoit Minvielle, Head of e-Communication, Social Media & Innovation, BNP Paribas Fortis (English) |
14:10 |
Q&A/ Interactive audience discussion |
14.40 |
Coffee break |
|
|
15:00 |
Business case: Becoming a “Zero email Company”
Peter Vandeput, Practice Manager Information Management & Analytics (English) |
15.30 |
Q&A/ Interactive audience discussion |
16:00 |
End of session: wrap up of the afternoon session |
Registration: As member of V-ICT-OR, register for FREE (up to 10 members)
Datum: Donderdag 5 december 2013 ( 13:00)
Waar: Roularta Conference Center, Researchpark De Haak, 1731 Zellik (kaart).
BELTUG X-change - Social Media