Totale automatisering van aanvragen en innames openbaar domein

11/10/2017     ManageIT     Valérie Hillewaere     263     0

Lokale besturen ontvangen dagelijks tal van aanvragen voor de inname van openbaar domein en de organisatie van evenementen. Bij de verwerking van de aanvragen zijn verschillende afdelingen betrokken: boekhouding, administratie, politie, brandweer… Met de komst van het GIPOD-decreet moet de informatie ook in de GIPOD-databank geregistreerd worden. Hoe kan je dit complexe proces als ICT-verantwoordelijke vereenvoudigen? Hoe hou je de verschillende afdelingen in  real-time up to date, met oog voor de GDPR-wetgeving?

Rombit ontwikkelde CSR Openbaar Domein, een cloudplatform dat de aanvragen van burgers en bedrijven automatiseert: van aanvraag en betaling, over behandeling, adviesverlening en vergunning, tot werk- en routeplanning voor medewerkers van de technische dienst.

Het platform laat toe om snel te koppelen met de vertrouwde software-en databasesystemen: GIPOD, softwarepakketten van Cipal Schaubroeck en andere applicaties voor administratie, politie, financiën, evenementen en nutsbedrijven. Dit zorgt voor een efficiënt beheer van innames openbaar domein, conform GIPOD en GDPR en zonder grote meerinvestering in nieuwe IT-systemen.

Ontdek op Manage IT wat CSR Openbaar Domein voor uw gemeente kan betekenen.

Meer info: www.romcore.city  

De beursvloer op Manage IT wordt een oplossingsgerichte markt. Rombit, Platinum bedrijfslid van V-ICT-OR, toont er haar oplossingen. Bekijk het volledige programma en schrijf snel nog in!

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!