MidOffice biedt gemeenten en steden 360 graden-view op elke inwoner

10/10/2017     ManageIT     Valérie Hillewaere     212     0

Uw inwoners kwaliteitsservice bieden? Dat zit ‘m vooral in toegankelijkheid, snelheid en efficiëntie.Dankzij de digitale transformatie die vandaag volopaan de gang is, evolueren steden en gemeentenalvast in de goede richting. Denk maar aan de mogelijkheid om online een afspraak vast te leggen.Maar het kan altijd beter. MidOffice is een platformwaar zowel de gemeente als haar inwoners voordeeluit halen. De medewerkers van uw gemeentedienstvinden er alle relevante info terug op één scherm enkunnen de burger meteen van dienst zijn. Die laatste hoeft voor veel zaken niet meer naar een fysiek loket.

Wat doet MidOffice concreet?
MidOffice vereenvoudigt de interactie tussen inwoners en hun stad of gemeente. Om een aanvraag van een inwoner te behandelen, hoeven ambtenaren voortaan maar één backoffice toepassing te raadplegen. MidOffice maakt een 360 graden-view mogelijk, met daarin alle relevante gegevens van de burger. Die kan meteen geholpen worden, zonder de hulp van andere medewerkers of experts.

Dat is te danken aan een optimalisatie van de ITprocessen. Data uit achterliggende toepassingen, backoffice applicaties of overheidsservices (zoals het Rijksregister, KBO,…) worden dankzij moderne cloud technologiëen samengebracht en gevisualiseerd in één enkel platform.

De beursvloer op Manage IT wordt een oplossingsgerichte markt. Tobania, Platinum bedrijfslid van V-ICT-OR, toont er haar oplossingen. Bekijk het volledige programma en schrijf snel nog in!

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!